Magical creatures
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Magical creatures
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jaimy Nichole Cullen

Ga naar beneden 
+2
Dawn
Jaimy
6 plaatsers
AuteurBericht
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:08 pm

Voornaam:Jaimy
Doopnaam/namen: Nichole
Achternaam: Cullen
Leeftijd: 167 (Maar werd vampier op haar 17e en gaat zo ook door het leven)
Soort wezen: Vampier.
Innerlijk: Jaimy is ontzettend eigenwijs en zal nooit iemand anders gelijk geven, behalve als diegene haar op haar zenuwen werkt. Haar gedrag hangt af van haar humeur en kan dus elk moment veranderen. Ook al drinkt ze soms ook dierenbloed, het is niet altijd verstandig bij haar in de buurt te komen. Ze kan zich wel inhouden, maar dat wil ze niet altijd. En als je begint te bloeden in haar buurt kan ze zich níet altijd inhouden. Beter kom je niet te vaak bij haar in de buurt. [ geld niet voor weerwolven, die stinken toch D:]. Soms kan ze echt heel lang staren naar niets in het bijzonder en is ze met haar gedachten totaal ergens anders. Dan heeft ze ook echt niks door.
Uiterlijk: Met haar 1,59 is Jaimy zeker niet groot, integendeel. Ze is juist heel klein en dun. Haar bouw, zwarte haar en haar lieve stem doen haar lijken op een elfje en wanneer ze loopt lijkt ze net een ballerina. Ze kan er nog zo breekbaar uitzien, dat is ze totaal niet. Ze kan je gedood hebben nog voordat je haar gezien hebt. Jaimy's huid is lijkwit en haar ogen zijn goudkleurig, behalve als ze dorst heeft, dan zijn ze rood.
Jaimy Nichole Cullen 4615_105805793783_29925943783_2706888_4229097_nJaimy Nichole Cullen 5dnivkJaimy Nichole Cullen N29925943783_2206043_1479813Jaimy Nichole Cullen N29925943783_2063203_3759
Geschiedenis: Jaimy is de enige van haar gezin die in een vampier verandert is, zodoende leven haar ouders en broertje dus niet meer. Van haar jeugd als mens kan ze zich vrij weinig herinneren, allen hoe ze er allemaal uitgezien hadden, en dat ze het nooit echt leuk heeft gevonden, haar ouders waren toch altijd weg.
Extra: Jaimy houdt ontzettend veel van tekenen en doet dit dan ook heel vaak. OH en ze kan in de toekomst kijken. De beelden die ze ziet staan niet altijd vast though. Ze ziet alleen dingen wanneer de beslissing al gemaakt is en wanneer die beslissing verandert ziet ze weer iets heel anders.


Laatst aangepast door Jaimy op ma jun 15, 2009 8:48 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:09 pm

Welcome Nadine! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:36 pm

HOI nadine, geen london?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:36 pm

Lisha schreef:
HOI nadine, geen london?

Nee hahaha wie ben jij XD?
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope
Elfje
Penelope


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:36 pm

Hoiiii !
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:39 pm

Nee Nadine is met fantasie RPG's eigenlijk altijd een Jaimy hahaha en anders London XD net zoals ik altijd óf Hanna óf Hayden ben. -how original- maar nu heb ik voor Dawn gekozen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalcreatures.actieforum.com
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:43 pm

Admin schreef:
Nee Nadine is met fantasie RPG's eigenlijk altijd een Jaimy hahaha en anders London XD net zoals ik altijd óf Hanna óf Hayden ben. -how original- maar nu heb ik voor Dawn gekozen!

Jaimy is Ashley? Ik snap je niet!!! bedoel je altijd zelfde namen of altijd zelfde personen?!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:44 pm

Jaimy schreef:
Admin schreef:
Nee Nadine is met fantasie RPG's eigenlijk altijd een Jaimy hahaha en anders London XD net zoals ik altijd óf Hanna óf Hayden ben. -how original- maar nu heb ik voor Dawn gekozen!

Jaimy is Ashley? Ik snap je niet!!! bedoel je altijd zelfde namen of altijd zelfde personen?!?

namen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:45 pm

Dawn schreef:
Jaimy schreef:
Admin schreef:
Nee Nadine is met fantasie RPG's eigenlijk altijd een Jaimy hahaha en anders London XD net zoals ik altijd óf Hanna óf Hayden ben. -how original- maar nu heb ik voor Dawn gekozen!

Jaimy is Ashley? Ik snap je niet!!! bedoel je altijd zelfde namen of altijd zelfde personen?!?

namen!

Ik heb jaimy al een halfjaar niet gebruikt gozer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:46 pm

Nadine, ik heb nog hele mooie foto's van Ashley, als ze leert surfen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Emptyma jun 15, 2009 8:47 pm

Jaimy schreef:
Lisha schreef:
HOI nadine, geen london?

Nee hahaha wie ben jij XD?

Ik ben laura.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jaimy Nichole Cullen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaimy Nichole Cullen   Jaimy Nichole Cullen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaimy Nichole Cullen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Jaimy en Orlando

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical creatures :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: